Ładne pościele dla dzieci – gdzie kupić?

Marlenka

Użytkownik

Posty: 53

Skąd: Rawicz

#2015-01-12 10:06:46 
Jak widać w temacie: szukam ładnych pościli dla dzieci. Najlepiej do zamówienia online, najlepiej żeby było dużo różnych wzorów, bo chciałabym zamówić więcej od razu, bo wiecie jak jest z dziećmi… Szybko się brudzi to wszystko, często trzeba pościel zmieniać. No i fajnie żeby ceny był przystępne, bo dla dzieci to wszystko takie małe, a tyle kosztuje :o

melonowa

Użytkownik

Posty: 69

Skąd: Krasnystaw

#2017-11-28 17:05:23 
haha, to prawda! Też tego zrozumieć nie potrafię jak to jest, że dzieci takie małe, te ubranka i rzeczy wszystkie dla nich też są super mini, a ceny jak dla dorosłych :OOO i w dodatku tak szybko wszystko robi się za małe, że człowiek nie nadąża wymieniać…

Marlenka

Użytkownik

Posty: 53

Skąd: Rawicz

#2017-11-28 18:28:19 
No dokładnie, tak już jest, nikt chyba tego nigdy nie zrozumie, ale nic nie można na to poradzić, nie zmienimy tego rynku raczej :P

melonowa

Użytkownik

Posty: 69

Skąd: Krasnystaw

#2017-11-28 20:34:28 
No niestety, pewnie nie. Ale to pewnie dlatego, że człowiek na dziecku, szczególnie takim malutkim, to oszczędzać nie chce i chce jak najlepsze rzeczy dla niego kupować, dla bezpieczeństwa i wgl. Więc pewnie dlatego tak zdzierają :/

Marlenka

Użytkownik

Posty: 53

Skąd: Rawicz

#2017-11-28 23:05:16 
No możliwe, kto wie skąd to się bierze. No ale w sumie to odbiegamy od tmatu, a ja konkretnie bym chciała się dowiedzieć, gdzie pościel kupić dla malucha :)

melonowa

Użytkownik

Posty: 69

Skąd: Krasnystaw

#2017-11-28 23:51:36 
A to ja ci niestety w tym nie pomogę za bardzo, więc już się nie odzywam żeby nie spamować :) powodzenia!

ludwikaIX

Użytkownik

Posty: 50

Skąd: Łuck

#2017-11-29 02:34:38 
No to ja w takim razie pomogę i polecę ci zajrzeć tutaj: https://wyprawkowy.pl/posciel-dla-dzieci-97. Tam znajdziesz naprawdę śliczne pościele dla dzieci w różnych kolorach, w różne fajne wzorki. Takie wesołe i idealne dla dzieci. Jest tego sporo, wiec na pewno wybierzesz kilka fajnych zestawów. No i bez problemu dobierzesz ochraniacze na łóżeczko pod kolor, które też się przecież przydają.

Marlenka

Użytkownik

Posty: 53

Skąd: Rawicz

#2017-11-29 03:01:40 
bardzo fajna strona, dzięki! Rzeczywiście jest w czym wybierać, sporo różnych kompletów pościli i wszystkie śliczne! A jak u nich z jakością tych produktów?

ludwikaIX

Użytkownik

Posty: 50

Skąd: Łuck

#2017-11-29 05:31:51 
No oni mają pościele tylko od dobrych producentów, tam pod każdą masz napisane co to za firma. Także jakość wysoka, idealne rzeczy dla dzieci. W stu procentach bezpieczne, miękkie i bardzo delikatne, z dobrych tkanin.

Marlenka

Użytkownik

Posty: 53

Skąd: Rawicz

#2017-11-29 06:45:37 
A rzeczywiście, nie zauważyłam :) No to jestem spokojna, dzięki za polecenie.

ludwikaIX

Użytkownik

Posty: 50

Skąd: Łuck

#2017-11-29 07:32:07 
Nie ma za co, polecam się :)
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015