Czy kominki obrotowe można obracać o 360 stopni?

turbo_aiur

Użytkownik

#2015-01-12 11:06:46 
Od samego początku zaznaczam że nie znam się na kominkach wiec prosze o wyrozumiałośc jesli pytanie jest beznadziejne ale czytam rózne rzeczy w necie i juz nie wiem czy kominki obrotowe mozna obracać o 360 stopni? To dla mnie bardzo ważne bo chciałbym go umieścić w salonie w taki sposób żeby był w centrum uwagi. Byłoby super gdyby można obracać w dowolnym kierunku. Pozdrawiam i z góry dziekuje za informacje.

lubiana_ania

Użytkownik

#2017-08-27 23:43:41 
Ja mam obrotowy kominek i obraca się dookoła bez problemu. Co prawda nie wykorzystuje tej możliwości bo nie ma takiej potrzeby :). Coś mi się przypomina że to zalezy od modelu kominka bo niektóre obracaja sie tylko czesciowo ale to najlepiej wejść na kozakominek.pl i poczytać. Pozdrawiam.

sniper91

Użytkownik

#2017-08-28 02:06:43 
Sam nie wiem co o tych kominkach myśleć. Standardowe wydają mi się bardziej zaufane i solidne. Kręcenie ogniem w domu może się róznie skończyć :P

grubson

Użytkownik

#2017-08-28 02:56:07 
Cześć, jak dla mnie kominki obrotowe to super sprawa bo niezależnie gdzie przeniesiecie się ze znajomymi czy rodziną to zawsze można tak obrócić żeby ogień był widoczny. O bezpieczeństwo użytkowania nie ma co się martwić bo są solidne i dobrze zaprojektowane ale mogę mówić tylko o tych - https://kozakominek.pl/oferta/kominki-obrotowe/ bo z innych sklepów nie testowałem. Mój ma już 3 lata i sprawuje się doskonale. W razie pytań z chęcią odpowiem bo ten kominek to moje oczko w głowie :)

turbo_aiur

Użytkownik

#2017-08-28 05:39:49 
Ogólnie to chciałem tylko wiedzieć czy można obrócić o 360 stopni, ale dzieki za pzoostale informacje i sklepy.

grubson

Użytkownik

#2017-08-28 07:17:15 
Koleżanka już odpisała że część modeli ma taką możliwość. Jak masz duże pomieszczenie to warto wykorzystać pomysł z kominkiem w centrum. Oprócz walorów estetycznych samego kominka fajnym bajerem bedzie wlasnie obracanie.