Czym powinny cechować się elektryczne łóżka rehabilitacyjne?

pilar

Użytkownik

#2015-01-12 10:06:46 
Witam wszystkich! Moje pytanie jest jak w temacie. Będę musiał jak najszybciej zakupić łóżko rehabilitacyjne dla pewnego członka mojej rodziny. Kompletnie nie mam w tym temacie doświadczenia i chciałbym się dowiedzieć na co zwrócić uwagę, a i fajnie jeśli podeślecie jakieś propozycje gdzie w ogóle dokonać takiego zakupu? Nie znam się kompletnie, łóżka są drogie i po prostu nie chcę kupić byle czego…z góry dzięki za pomoc.

żona_listonosza

Użytkownik

#2017-01-11 02:25:58 
Mnie się wydaje, że jeśli chodzi o taki sprzęt to warto najpierw iść do stancjonarnego sklepu i dokładnie się im przyjrzeć, a potem ewentualnie zamawiać w internecie, żeby oczywiście było trochę taniej, ale to moje zdanie ;)

lubiana_ania

Użytkownik

#2017-01-11 03:00:20 
Proponuję osobiście zajrzeć sobie tutaj http://wyposazenieszpitali.pl/produkty/rehabilitacja/, mają naprawdę szeroki wybór jeśli chodzi o łóżko rehabilitacyjne elektryczne i naprawdę jestem pewna, że z jakości będziesz zadowolony.

grubson

Użytkownik

#2017-01-11 05:55:46 
Kupując takie łóżko powinieneś zwracać uwagę na to, żeby było ono wygodne dla pacjenta. Skoro chodzi o kogoś z rodziny to na pewno masz pełną świadomość co do tego co będzie mu potrzebne, jakie dodatkowe funkcje takiego łóżka. Sama elektryka na pewno ułatwia życie osobie zajmującej się chorym. Wybierz tak, żeby obie strony były zadowolone w kwestii funkcjonalności.

pilar

Użytkownik

#2017-01-11 08:24:23 
właśnie bardzo fajnie, że podesłaliście link do tego sklepu bo naprawdę dużo się dowiedziałem i chyba już wiem co konkretnie wybrać. Według Was ceny tych łóżek w tym miejscu są przystępne?

lubiana_ania

Użytkownik

#2017-01-11 10:02:48 
Tak, na stronie http://wyposazenieszpitali.pl/ masz duży wybór sprzętu, a i naprawdę ciekawe ceny. Wiem, że sporo placówek i osób prywatnych się u nich zaopatruje, więc ich stawki muszą być bardzo konkurencyjne.