Gdzie kupować produkty higieniczne?

żona_listonosza

Użytkownik

#2015-06-16 11:19:00 
Witam. Może na początku napiszę coś o sobie. Jestem pielęgniarką w przedszkolu i szkole podstawowe. Mieszkam w bardzo malutkiej wsi, która liczy kilkaset mieszkańców. Właśnie w związku z tym chciałabym się zwrócić do Was po rady. Chodzi o to, że u mnie na wsi nie ma absolutnie nic. I nie przesadzam, bo jest tylko jeden sklep spożywczy. Do dużego supermarketu trzeba jechać 15 km, do apteki to jakieś 10km. Rozumiecie pewnie, że bardzo ciężki jest mi dostać niektóre produkty. Zastanawiam się, czy możecie mi polecić jakieś strony internetowe na przykład z aptekami online, jakieś z ciuchami. Byłabym bardzo wdzięczna za wszystkie wskazówki.

ludwikaIX

Użytkownik

#2016-11-23 05:34:35 
Rozumiem Cię doskonale, bo sama całe życie mieszkałam na wsi i wszędzie było daleko! Teraz już nie mam tego problemu, bo przeprowadziłam się do dużego miasta i jest o wiele lepiej. Chociaż nadal wolę zamawiać wiele produktów przez Internet. Ostatnio na przykład dla mojego dziecka potrzebna mi była nasadka podwyższająca sedes Clipper III - abamedica24.pl tam właśnie znalazłam coś takiego, więc jak będziesz potrzebowała jakiś produktów medycznych na przykład do przedszkola to śmiało zamawiaj stamtąd.

lubiana_ania

Użytkownik

#2016-11-23 07:33:16 
Potwierdzam. Ostatnio zgubił mi się termometr bezdotykowy dla dzieci - ABA MEDICA S.A. była właśnie miejscem, w którym kupiłam go od ręki. Doszedł nieuszkodzony, szybko, więc byłam bardzo zadowolona.

żona_listonosza

Użytkownik

#2016-11-23 10:32:07 
O dzięki! Właśnie ostatnio miałam problem, żeby kupić gdzieś rękawiczki ochronne. Muszę przejrzeć tę stronę , czy tam je dostanę. Wtedy mogłabym robić sobie zakupy, kiedy tylko czegoś mi zabraknie. Teraz to czekam aż będę potrzebować więcej rzeczy i jadę kupować hurtem od razu.

grubson

Użytkownik

#2016-11-23 12:53:42